Wróciłam^^

   


   Wczoraj wróciłam z Krakowa^^ Miałam wchodzić na facebooka, ale okazało się, że moja siostra nie ma jeszcze w mieszkaniu wifi, a do sieci sąsiada, do której siostra podłącza laptopa, mój telefon nie łapał... :c Chociaż miałam hasło i tak dalej. Ale dlatego niestety przez te trzy dni byłam całkiem pozbawiona dostępu do internetu. I chyba tak będzie też przez parę dni w przyszłym tygodniu, bo znowu tam jadę, więc uprzedzam Was już teraz:) A więc tak, jeśli chodzi o sprawy ogólne, to znowu chcę Wam podziękować. Stuknęło nam ponad 2 tysiące wyświetleń<3 No i regularnie pojawiają się komentarze^^ Jestem naprawdę szczęśliwa i ogromnie wdzięczna! Dziękuję, kochani:* A teraz pytanko - wolelibyście, żebym przed wyjazdem dodała OnTae, czy coś innego, hm? Uprzedzam, że to pierwsze zajmie mi pewnie parę dni tak jak ostatnio... A odpowiedzi poproszę w komentarzach, jeśli byście mogli. Bo to dość ważne, chcę się do Was dostosować;) A tak w ogóle, to wstawiam Wam zdjęcie z Krakowa^^ Siostra i kuzynka na pierwszym planie, ale mam nadzieję, że to nic takiego xD No i gif mojego autorstwa:] 

3 komentarze:

  1. Trudne pytanie... Kocham oba i Dream Girl i paring OnTae... ja się dostosuję, sama wiesz :D Pisz to, co sprawia Ci radość ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja!!!
    Szukałam takiego gifa, a ty tegoż zrobiłaś <3
    kochamciekochamciekochamcie :*
    A co do tego, co chciałabym przeczytać, to chyba OnTae xD
    J.

    OdpowiedzUsuń