Sprawy organizacyjne:)

   Annyeonghaseyo!^^ No więc tak, na pierwszy ogień idą podziękowania - dziękuję za ponad 1720 wyświetleń, za dziewięciu obserwatorów i za wsparcie, które otrzymuję od zaprzyjaźnionych blogerek i facebookowiczów<3 To dla mnie bardzo ważne, naprawdę:* Komentarze - pojawiają się pod ostatnimi postami, co ogromnie mnie cieszy. Ale dodatkowymi nie pogardzę oczywiście XD 
   Druga sprawa, to one-shoty na zamówienie. Pisałam na facebooku, że planowanych był pięć, jednakże Maknae Star zamówiła u mnie, jak to sama określiła, agresywne OnTae, więc shotów będzie sześć:) JongTae się pisze, więc pewnie jutro powinien już być na blogu. 
   Trzecia rzecz - facebook. Jeśli macie jakieś sprawy, pytania, sugestie lub cokolwiek, to proszę, tu jest link do strony mojego bloga -> klik, a tu na moje prywatne konto -> klik. Także mówię, w razie czego, to piszcie:) No i oczywiśćie lajkujcie, jeśli mój blog Wam się podoba i czytacie go;) 
   No i jeszcze taki mały bonusik^^ Mam na myśli tego oto gifa, którego stworzyłam sama, bez niczyjej pomocy:] Hehe, jest się czym chwalić, ponieważ moje umiejętności informatyczne są naprawdę kiepskie xD Pewnie widzicie, że przed rozdziałami albo one-shotami dodaję gify na przemian ze zdjęciami, więc jeśli gif będzie mojego autorstwa, to Was o tym poinformuję. A co do tego gifa, to powiem tylko jedno - JONGHYUN...



3 komentarze:

  1. Hahaha xD
    Na początku widziałam w tym gifie tylko Minnie, więc poraził mnie jego taniec, a później przeczytałam twoje zaznaczone capslockiem JONGHYUN i spojrzałam na tego gifa jeszcze raz - zaczęłam się śmiać jak opętana, na tyle głośno, że aż mama przyszła zobaczyć, czy wszystko w porządku. xD
    PODAŁAŚ FACEBOOKA... już, kochanie, pędzę do ciebie :P
    PS.: Wspomniałaś u mnie o gg, więc proszę - 48294455

    OdpowiedzUsuń
  2. Agresywne OnTae? Boże... jak to napiszesz będę w siódmym niebie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zuaaaaa bo psuję Ci szyki :P *śmiech szaleńca* Ale zbyt kocham OnTae żeby przejmować się etyką... :D

    OdpowiedzUsuń