Liebster Award:)

   Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej ilości obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, które ciebie nominował. 


   No cóż, powiem szczerze, że zdziwiłam się tą nominacją. Jednakże to jest naprawdę miłe zaskoczenie. Dziękuję Avie Lee, która się przyczyniła do tego, że teraz siedzę przed monitorem i się szczerzę do niego jak głupia xD Teraz odpowiem na otrzymane pytania^^ 

   1. Co zobaczyłabyś, gdybyś mogła widzieć siebie za dziesięć lat.
   Hm... Może zacznijmy od tego, co chciałabym zobaczyć, dobrze? A więc chciałabym zobaczyć silną, niezależną kobietę, która przede wszystkim jest spełniona i cieszy się życiem. Wtedy będę miała 25 lat, więc będę można powiedzieć świeżo po studiach. Na pewno chciałabym w tym czasie znaleźć pracę, ale równocześnie nie wyobrażam sobie, że siedzę ciągle w robocie. Bardzo chciałabym podróżować. Mam nadzieję, że uda mi się to marzenie zrealizować, przynajmniej po części. To jest to, co chciałabym, żeby się stało. A co będzie, zobaczymy, teraz trudno powiedzieć.

   2. Czy masz jakieś zdrobnienie imienia lub ksywkę, której nie cierpisz? Jak tak, to jaką?
   Raczej nie mam przezwiska, które by mi nie odpowiadało. Szczerze, to bardziej lubię zdrobnienia i tego typu rzeczy, niż swoje prawdziwe imię...Oo A teraz się jaram, bo ostatnio dowiedziałam się, że jestem podobna do pandy i koleżanka zaczęła tak do mnie mówić, z czego się cieszę xD

   3. Jaki jest twój wymarzony prezent, którego nigdy nie dostałaś?
   Pudełko, a w nim całe EXO XD Nie no, a tak na poważnie, to w sumie nie mam chyba niczego takiego. Jeśli coś mi się podoba, to po prostu kupuję (jak mam z czego), a jeśli nie dysponuję funduszami, to proszę kogoś bliskiego^^ Chociaż nie... Mam! Zawsze chciałam dostać zwierzaka:3 

   4. Wyjeżdżasz na wakacje gdzie tylko chcesz - gdzie? 
   Proste, że Korea:] Albo Japonia. A najlepiej, to oba te kraje^^ 

   5. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
   Lubię dużo rzeczy. Ale jeśli miałabym wyróżnić coś, co kocham nad życie i mogłam to pochłaniać cały czas, bez przerwy, to byłaby to zupa pomidorowa:3 xD
   
   6. Umiesz grać na jakimś instrumencie? Jakim?
   Tak, umiem grać na fortepianie:) 

   7. Jakiego artystę k-popowego uważasz za najzdolniejszego?
   Trudne pytanie... Jeśli bym mogła, to wypisałabym wszystkich swoich ulubieńców, ale chodzi o jedną osobę, więc odpowiem, że Taemin. Potrafi śpiewać (szkoda, że dopiero niedawno zaczęli dawać mu więcej partii...), ma niesamowity głos - taki...niecodzienny. No i przede wszystkim świetnie tańczy. Ogólnie wydaje się też taką naprawdę wszechstronną osobą. 

   8. Dlaczego zaczęłaś słuchać k-popu? 
   W ogóle zaczęło się od tego, że siostra i kuzynka pokazały mi "Wielki polski mega mix", czy coś takiego na Youtube. No i było tam "Love like oxygen". Początkowo nie byłam do tego przekonana, bo było to coś, z czym nie spotkałam się dotychczas, coś zupełnie nowego. Ale z czasem zaczęłam się tym interesować, szukać, czytać, słuchać. I ostatecznie spoczęło na tym, że nie mogę żyć bez k-popu. Jest nieodłączną częścią mojego życia. 
   9. Jaka jest twoja ulubiona piosenka? 
   Nie obraź się, Avie, ale nie lubię tego typu pytań. Nie mam ulubionej piosenki. Jak dla mnie, to wszystkie, których słucham są ulubionymi^^ Ale aktualnie, to mam dwie takie, których słucham na okrągło - "Open arms" (Baekhyun, D.O, Chen i Luhan z EXO) i cover piosenki Justin Biebera (nie zlinczujcie mnie za to, błagam xD) - "Beauty and the beat". Tutaj nawet podam link, żeby nie było xD KLIK

   10. Od kiedy blogujesz?
   Od pierwszych dni wakacji. 

   11. Dokończ zdanie: Założyłam bloga, bo...
   ...kocham pisać. Pisałam już jak miałam jakieś sześć lat xD Nawet mam gdzieś do dzisiaj te rękopisy haha XD Chciałam też przede wszystkim zobaczyć, jak czytelnicy zareagują na moją twórczość. Po za tym sprawia mi to naprawdę ogromną przyjemność^^ 


   No, pytania zaliczone. Teraz przejdźmy do moich.

   1. Gdybyś miała możliwość umówienia się z którymś ze swoich ulubieńców, kto by to był i dlaczego?
   2. Kogo podziwiasz (może to być osoba z rodziny, ktoś znajomy, osoba znana) i dlaczego?
   3. Jaki jest Twój ideał chłopaka (cechy charakteru, wygląd)?
   4. Czy masz już zawód, który chciałabyś wykonywać w przyszłości (jeśli tak, to jaki)?
   5. Czy masz wspomnienie, którego pozostanie z tobą do końca życia?
   6. Jakie masz talenty związane z artyzmem (i nie ma, że nie masz:P)?
   7. Jaką k-popową piosenkę usłyszałaś jako pierwszą? 
   8. Wierzysz w przyjaźń damsko-męską (jeśli tak - uzasadnij, a jeśli nie, to też)?
   9. Jadłaś kiedyś jakieś azjatyckie danie (jeśli tak, to jakie)?
   10. Jakiego masz biasa i dlaczego właśnie jego (ale jestem oryginalna...)?
   11. Byłabyś w stanie się poświęcić miłości, nieważne, jak dużą cenę musiałabyś zapłacić? 


   A teraz nominacje:)
   Anna
   Dee
   Lee Hajin
   Ookami
   Lee Yuri
   Uszati
   Sehunałkę
   Ava Lee (jako dwunasta nominacja)

   Wiem, że niektóre z tych blogów są znane, ale niestety nie mogłam znaleźć żadnych, które miałyby aż tak strasznie mało obserwatorów. Więc mam nadzieję, że nie będziecie mieli mi tego za złe. Zresztą trzeba promować to, co dobre, nie?:P Także nominacji jest trzynaście. No i nie zlinczujcie mnie za to, że nominowałam kogoś, kto nominował mnie... Ale ja po prostu MUSIAŁAM. Jeszcze raz dziękuję bardzo^^ 
   

3 komentarze:

  1. No właśnie ja też nominowałam Cię do nagrody Liebster Award :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro kopnął mnie zaszczyt bycia dwunastą nominowaną (xD) to pozwól, że tutaj napiszę odpowiedzi ^^ :
    1. Hmm... sądzę, że byłby to Jonghyun. Nie jest może moim biasem, ale interesuję się muzyką (uczyłam się trzy lata gry na pianinie i teraz grywam na gitarze)a on jako główny wokalista SHINee, nawet tworzy własne utwory i ma przepiękny głos :3. Może nie od razu "randka" ale spotkanie baaaardzo chętnie :D (ale jakby chciał mnie zaprosić na randkę, no to... xD)
    2. Podziwiam Stanisława Lema. To mój ulubiony autor książek typu Science Fiction. Był po prostu genialny *___*.
    3. Ideał chłopaka? Oczy, uszy, nos, twarz, nogi, szyja, plecy, barki, stopy i narzędzia rozrodcze xD. Co do charakteru, to musi być zabawny i sympatyczny ^^
    4. Psycholog więzienny.
    5. tak, mam. Ostatnie spojrzenie w oczy, mojej suni, przed uśpieniem jej. Wtedy jeszcze nie wiedziałam, że już więcej jej nie zobaczę, a była dla mnie jedną z najważniejszych dusz w moim życiu.
    6. Hmm... trochę śpiewam i gram. Ale głównie to tylko hobby xD
    7. Ring ding dong Shinee. Teraz sobie przypominam, że nie mogłam rozróżnić ich twarzy i każdy z nich wyglądał dla mnie identycznie xD *głupia ja*
    8. tak, bo sama mam przyjaciela :3
    9.Nie jadłam :O
    10. Od wczoraj zdecydowałam biasowanie Sehuna i od pierwszego wejrzenia, biasuję Taemina :3 . Sehun bo... ojej dużo tego. Ale głównie, bo jest tajemniczy i ma piękny uśmiech, a Minniego, bo jest Dance Machine i chciałabym tańczyć jak on *.*
    11. To... nie wiem. Zależałoby to od ceny, jaką musiałabym zapłacić. Jeżeli dla jednej miłości, musiałabym poświęcić drugą to... Nie wiem. Przyznam się, że nigdy nie byłam zakochana na zabój i... nie jestem typem osoby, która potrafiłaby zupełnie zatracić się w miłości. jestem jak Kris xD - tez czytam książki o idealizacji samego siebie i myślę, że gdybym miała wybrać, między nauką nowych rzeczy, a miłością aż po grób, to wybrałabym to pierwsze :C
    ... odpowiedziałam, cieszysz się? xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię umieszczać takich zabaw na blogu, ale jeśli interesują cię moje odpowiedzi, to napisze ci je tutaj.

    1. Wybrałabym Jonghyuna, choć to nie jest mój ulubiony członek Shinee. Zrobiłabym to dlatego, że wydaje mi się najbardziej otwartą osobą i taką, która pozwoliłaby sobie na najwięcej, w kontaktach między nami (i nie mam na myśli tylko kontaktu fizycznego). Gdyby to miało być tylko jednorazowe spotkanie, to wybrałabym właśnie jego dlatego, że chciałabym, aby było najpełniejsze i najciekawsze.
    2. Moją mamę, ponieważ jest oddana i gotowa na wiele poświęceń.
    3. Taki, który potrafi mnie zaskoczyć.
    4. Chciałabym pracować ze słowami - niekonkretnie czy jednoznacznie w jakiś określonym zawodzie.
    5. Tak.
    6. Nie wiem, czy mam do tego talent, ale lubię projektować/dobierać ubrania.
    7. Super Junior - It's You.
    8. Dlaczego, nie? Przecież nie zawsze musi narodzić się chemia? A to chyba najtrudniejsza przeszkoda, jaka mogłaby ewentualnie powstać dla takiej przyjaźni.
    9. Tak. Nie pamiętam nazwy, ale to było coś z mięsem.
    10. Taemin - bo potrafi być wielowymiarowy (według mnie, ma najlepiej wypracowaną postawę sceniczną, która niekoniecznie musi być taka, jaką prezentuje w życiu codziennym), jest śliczny i mogłabym mu wybaczyć wszystko - jakkolwiek próżno to nie brzmi. Poza tym, potrafiłabym wymieniać tak jeszcze godzinami, a to chyba zbyt długo.
    11. Jeśli wiedziałabym, że będę z nim szczęśliwa, to tak.

    OdpowiedzUsuń