Podziękowania i sprawy organizacyjne:)

   



   Może zacznę od podziękowań. Dziękuję Wam za równiutkie cztery tysiące wyświetleń. Dziękuję za piętnastu obserwatorów. Dziękuję za wszystkie otrzymane komentarze. Dziękuję za (jak dla mnie aż xD) dwadzieścia jeden lajków bloga na facebooku. Ale przede wszystkim dziękuję za wsparcie, które naprawdę wiele mi daje. Dzięki Wam w ogóle piszę, bo wiem, że nie robię tego tylko i wyłącznie dla siebie. Nie potrafię inaczej okazać Wam mojej wdzięczności, jak właśnie poprzez dodawanie kolejnych notek. Gdybym mogła, to podziękowałabym wszystkim z osobna, ale to raczej nieosiągalne:( 
   And thanks for international readers too^^

   Druga sprawa - jest parę osób, którym chciałabym podziękować w szczególny sposób. Chodzi mi o moją Unni, Dubu, Avę Lee i Sehunałkę. To właśnie one wspierają mnie chyba najbardziej. Przyznaję się bez bicia, że czasami kompletnie nie mam siły na pisanie. Ale wtedy dostaję mentalnego kopa i ruszam z kolejnymi pomysłami. Jeszcze raz - ogromne dzięki^^
   A ostatnia rzecz dotyczy planów na kolejnych parę notek. Otóż mam już parę zdań kolejnego shota (Kraya), więc pewnie pod koniec przyszłego tygodnia powinien się pojawić. Może w piątek, bo przez sobotę i niedzielę nie będzie mnie praktycznie w domu. Ale to się jeszcze zobaczy. Następnie planuję dodać trzeci rozdział "Time loop", a zaraz po tym pojawi się OnTae i to będzie ostatnie zamówienie. Myślę, że to plan na następne dwa, może trzy tygodnie. Potem pewnie zrobię sobie krótką przerwę, a po niej (jak nikt niczego nie zamówi) znowu będzie "Time loop". Tylko mówię, to tylko moje przemyślenia, wszystko się może jeszcze pozmieniać. Ale myślę, że tak to mniej więcej będzie wyglądać:)
   No, to byłoby na tyle. Jeszcze raz bardzo Wam wszystkim dziękuję i do napisania przy Krayu<3 

3 komentarze:

  1. no Yuriś szalejesz! gratuluje tylu wyświetleń i obserwatorów, zasługujesz. :D i nie musisz mi dziękować, wspieram cię, bo czuję taki obowiązek i wiem, że tobie też to daje jakiegoś kopa. :D ooj, to będę mieć coś do czytania i komentowania! i to ja tobie dziękuję. :DD
    hwaiting Yuriś, weny i chęci przede wszystkim. ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Po pierwsze - takie łaaaaa!
    jak masz pienkny szablon, to normalnie ja żesz kurdę makarena!
    <3 *_______*
    Nawet musiałam sprawdzić, czy to na pewno Twój blog, bo normalnie aż zwątpiłam. Po drugie to dziękuję, za wyróżnienie, choć ostatnio nie maiłam okazji cię jakoś szczególnie dopingować, to mam nadzieję, że czułaś moje mentalne wsparcie. Jak najszybciej skomentuję twoje poprzednie prace i już normalnie z uciechy zacieram rączki <3
    No , to tyle ci chciałam powiedzieć, bo ja mam taki teraz swój mini COMEBACK xD
    Kocham i pozdrawiam,
    AVA :*

    OdpowiedzUsuń