Niespodzianka:3

   Cześć, cześć♥ Mam dla Was miłą (tak myślę) niespodziankę:) Moja koleżanka założyła wczoraj bloga i mam nadzieję, że ją wesprzecie. Czytajcie, komentujcie, a jeśli się spodoba, to dodajcie się do obserwatorów. Możliwe, że kojarzycie tą autorkę z tego oto bloga -> klik do którego mam ogromny sentyment, ponieważ to był pierwszy, na którego trafiłam i po części dzięki jego autorce zaczęłam pisać^^ A tutaj jest nowy blog, proszę bardzo -> klik Hwaiting, Milenałkę moja kochana!♥ + wstawiam Wam gifa z Tao, gdyż jej opowiadania będą z EXO^^



1 komentarz:

  1. kochana. ♥ dziękuję z całego serduszka za tą reklamę, chociaż nie musiałaś.
    tak może kiedyś powrócę do jongkey, ale na razie chciałabym trochę oddać się exo, bo to mój kochany zespół.
    o kurcze, serio mój blog był pierwszym? nie no to się cieszę, że masz do niego sentyment, może jednak go nie usunę. XDD
    Hwaiting! ♥ życzę dużo weny i chęci do pisania.

    OdpowiedzUsuń